Motto: Až mě život omrzí a stane se peklem, skočím šipku do hajzlu a přikreju se deklem.

Need for Speed Shift

16. února 2009 v 21:34 | Diablo |  >>Novinky<<

Maďarský časopis PC Guru měl tu čest jako první na světě odhalit více obrázků a podrobností o Need for Speed Shift, třináctém dílu populární závodní série, který byl oficiálně oznámen koncem ledna. Přestože se artwork na jeho obálce podobá ProStreet, a přestože ujištění o příklonu k větší realističnosti jízdy slýcháváme pravidelně každý rok (a pak vždy dostaneme jen tu samou "od svodidel se odrážející neřízenou střelu" v bleděmodrém), tentokrát tomu tak bude, opravdu. Nebyla náhoda, když jsme v prosinci nenápadně naznačili, že "politikou EA je stahovat k sobě ty nejlepší tvůrce v herním průmyslu".

Zárukou radikální změny v konceptu hry i enginu není nic menšího než jména tvůrců, kterými už nebudou zavření EA Blackbox (ačkoliv jejich výkonný producent je angažován i na Shiftu), nýbrž ostřílení vývojáři a designéři podepsaní pod simulátory GTR, GT Legends a freewarovkou BMW M3 Challenge. Mezi nimi je mimochodem také hodně Čechů, ale sídlo mají ve Velké Británii a vede je mimořádně schopný zakladatel Simbinu, Ian Bell (starší rozhovor). Předtím vystupovali pod jménem Blimey Games a kutili licencovaný Ferrari Project s motokárami Kart Attack (kde jim je konec?), než se kvůli krachu vydavatele 10Tacle museli transformovat ve Slightly Mad Studios, firmu oficiálně uváděnou coby autor NFS Shift, na nějž se od loňského léta prioritně soustředí.


Tucet nových screenshotů z magu PC Guru, byť v nízkém rozlišení, ukazuje z Need for Speed Shift speciální závodní okruhy nebo autenticky vytvořenou trať v centru Londýna, kterou by si leckdo mohl splést s tou z Gran Turismo 5. Z toho se zdá, že proti němu nebo Project Gotham Racing tato hra svým obsahem, resp. formou přímo půjde. I díky přítomnosti propracovaného kokpitu automobilů - s rukami na volantu, animovanou přístrojovou deskou či řadící pákou, kolem nichž se má kamera inovativně plynule pohybovat - to vypadá, že čerstvé NFS má docela blízko loňskému Race Driver GRID.

Oproti jmenovaným hrám však má tato být z větší části simulátorem, se zbrusu novým mechanickým modelem kolizí. A také klást důraz na řidičovy reakce při samotné jízdě (info), která čím rychlejší bude, tím více se má okolí rozmazávat (efekt motion-blur). "Těšte se na bezkonkurenční dojem z rychlosti za volantem špičkového závodního stroje na samé hranici rizika," vyzdvihli EA. Zajímavé je, že vaši soupeři budou mít vlastní osobnost a mají si pamatovat, jak jste minule na trati reagovali, čemuž se detailněji věnuje aktuální článek na domácí fanstránce NFSGame.net, kde také připomínají, že tentokrát už žádné honičky s policií:
Dočkáme se tří kategorií (osobností) soupeřů a to agresivního, který do vás bude narážet a za každou cenu vás bude chtít předjet. Pak tu máme chytráka, který bude dávat pozor na promačkané plechy a spíše se vás bude snažit obelstít. V poslední řadě je tu šmudla, který bude opatrný a bude čekat na tu pravou příležitost, která samozřejmě přijít nikdy nemusí, ale to je holt úděl.


Zdroj: GAMES.TISCALI.CZ
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 pindik pindik | Web | 12. září 2009 v 8:01 | Reagovat

Skvely clanek. na shift.undercover.cz  jsem cetl že nemá mit demo.

2 bubu bubu | Web | 20. září 2009 v 16:54 | Reagovat

demo nakonec je a je o nej tam jak si psal

3 bloger bloger | Web | 7. listopadu 2009 v 22:41 | Reagovat

koukni na http://blog.hynous.cz/need-for-speed-underground-2/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama